Det där med att oroa sig

Jag har alltid en plan med en reservplan och reservplaner till reservplanen. För att känna att jag har kontroll. Men de senaste månaderna har bjudit på allt utom kontroll. Framtiden har varit full av möjligheter och alternativ. Lite för många för att kunna slappna av. Men så häromdagen släppte allt.
 
Efter en lördagskväll på en potentiell ny arbetsplats föll allt på plats. Efter att ha skakat hand på 75% anställning kändes allt så mycket bättre. Bortsett från den huvudvärk som släpptes lös, antagligen för att jag hållit så mycket inom mig.
 
Den här anställningen är för mig så mycket mer än bara en anställning. Det är en möjlighet att verkligen starta ett liv med han med stort H. En möjlighet att styra över sitt liv, känna sig vuxen. Och det välkomnar jag efter en kaotisk höst och vinter!
Tankar om mig | barn | |
#1 - - Rebecka:

Är så glad för din skull finis!

Svar: tack fina du!
attbevara.blogg.se

Upp