2015 - Förväntningar

I år förväntar jag mig ett 2015 med: 
 
Skratt, kärlek, sovmorgon, långa promenader, fika, pussar, kramar, promenaddejter, mysiga utekvällar, rosévin en ljummen sommarkväll, spännande möten med nya människor, intressanta jobb, givande studier, gott kaffe, vackra ord från han med stort H, morgonpromenader, hårda styrkepass, lugna rörlighetsövningar, mindre internettid, mindre telefontid, biomys med favorittjejerna, solnedgångar, soluppgångar, återföreningar med de som flyttat, en kul vecka i Spanien, ett dykarcertifikat, fler recept i receptbanken, bad vid en mysig sjö, mys vid någon hamnkrog, en fjällenresa med fest (och skidåkning), snöbollskrig, ännu mer skratt, massage, god mat, mer vegetariskt, fina kläder som känns jag, färgglada träningskläder, snygga muskler, träningsvärk i kroppen, träningsvärk i skrattmusklerna, grillkvällar, poolparty, att vakna av solljuset genom persiennerna, att vakna till snöstorm och få stanna inomhus hela dagen,  efterlängtade släktingar, rastning av hundar, att lära mig något nytt, kaffedrickande hos mormor och morfar, luncher med mamma, barnvaktande, att vakna med ett leende på läpparna, somna bredvid den jag älskar, goda frukostar i ensam eller med sällskap, roliga pass på Friskis, svett, att få svalka mig i poolen, hembakade kanelbullar, att vakna bredvid den jag älskar, andas in vårluften, halka runt på isiga vägar, njutningsspringa i skogen, stå på huvudet, gå i mjukisbyxor, klä upp mig till fest, somna tidigt, göra galna saker; skratt och kärlek!
 
Minnen | |
Upp